kaunis päivä joten päätimme lähteä vaeltamaan tähän lähistölle.Kohteena oli Kanton Zürichin korkein kylä Sternenberg,joka on 870m korkeella..kävelymatkaa sinne ja takas on 3 tuntia.
Vaelluksemme alkoi tään sillan ylityksellä.Alapuolella virtaa Töss,jossa ei kuumina kesäpäivinä montaa tippaa vettä ole.

Keväällä voi vesiputoksessa ottaa suihkun

Vesi on tehnyt ihmeellisiä kaiverruksia luontoon

Eka asutukset alkaa jo olla näkyvissä

Lehmät ovat saaneet jo heinänsä

Ei ihmekään että maidosta saavat kunniamerkkejä

Meillä vielä matkaa ravintolaan..

Vihdoin saimme mekin kakkua ja seudun valkoviiniä

Patikkamatka kotiin sujui ihanassa metsän varjossa

Kommentit